Obchodní podmínky - CRATER HK s.r.o.

Obchodní podmínky

1. Obchodní podmínky internetového obchodu společnosti Crater HK s.r.o.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaném firmou Crater HK s.r.o., a jsou součástí každé jednotlivé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je firma Crater HK s.r.o., se sídlem v Hradci Králové, Bratří Štefanů 950, 500 03, IČO: 25936859, zapsaná v obchodním rejstříku v oddílu C 15974 vedená u rejstříkového soudu v Hradci Králové a kupujícího (zákazník, spotřebitel) při prodeji zboží formou internetového obchodu. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

2. Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Prodávající je obchodní společnost Crater HK s.r.o., se sídlem v Hradci Králové, Bratří Štefanů 950, 500 03, IČO: 25936859, zapsaná v obchodním rejstříku v oddílu C 15974 vedená u rejstříkového soudu v Hradci Králové, je subjekt, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu (nebo jen e-shopu) je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

3. Expedice, doprava zboží a platba

Objednávka

Objednávky internetového obchodu přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře odesílá systém e-shopu automaticky potvrzení o obdržení objednávky. Po zpracování obchodním oddělením obdrží kupující potvrzení objednávky s termínem expedice.

  • zboží, které je skladem je zpravidla expedováno do 72 hodin
    • u složitějších objednávek je expedice zpravidla do 5 dní
  • zboží na objednávku bude dodáno zpravidla do 10-ti dnů
    • termín dodání zboží na objednávku bude upřesněn v potvrzení objednávky
    • termín dodání závisí na tom, zda dodavatel či výrobce má zboží skladem, případně jedná-li se o zboží vyráběné na zakázku apod.

Objednané zboží zasíláme po úhradě faktury předem nebo na dobírku.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Ceny

Ceny uvedené v e-shopu platí pouze pro objednávky provedené přes e-shop. Vzhledem k tomu, že v kamenné prodejně jsou Vám k dispozici naši odborní prodavači, zatímco na e-shopu je zboží prodáváno bez osobního předvedení a instruktáže prodavačů, mohou být ceny v našem internetovém obchodě odlišné od cen na prodejně.

  • v internetovém obchodě jsou uvedené ceny orientační. Aktuální cenu provedeme formou nabídky. 
  • ceny platné pro prodejnu jsou k dispozici v prodejně
  • případné slevy se nesčítají
  • v případě zaslání do zahraničí, není součástí ceny clo ani další místní poplatky, které jsou nákladem kupujícího
  • všechny ceny jsou uvedeny v CZK

Doprava

Dodání balíků zajišťuje společnost EXPRES VAN s.r.o. do 24 hodin od převzetí zásilky. Níže uvedené ceny dopravy jsou orientační  - řídí se dle aktuálního ceníku dopravní společnosti.
Dopravné u objednávek do částky 3000,- bez DPH za 1 ks balíku:

do 10kg 128,10 Kč (= 159 Kč s DPH)
10-20kg 163,64 Kč (= 198 Kč s DPH)
20-30kg 205,79 Kč (= 249 Kč s DPH)
30-50kg 280,17 Kč (= 339 Kč s DPH)
50-100kg 735,54 Kč (= 890 Kč s DPH)

+ 36,- Kč s DPH za dobírku.

Při nákupu nad 3000,- Kč bez DPH a při váze zásilky do 5 kg je dopravné ZDARMA.

V případě balíků nad 100kg a nadrozměrných balíků (lze například až do délky 6m) bude stanovena cena přepravy individuálně.

Platba

  • osobní odběr (+ 0,-Kč)
    • na prodejně Crater HK s.r.o., Bratří Štefanů 950, Hradec Králové
    • platba možná pouze v hotovosti
      • zboží objednané v internetovém obchodě NELZE platit platební ani kreditní kartou
      • při běžném nákupu v kamenné prodejně LZE platit platební a kreditní kartou
    • objednané zboží je možné vyzvednout po potvrzení objednávky na adrese prodejny v její běžné prodejní době
    • zboží bude rezervováno v prodejně sedm dní
      • nedomluví-li se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění
  • na dobírku (+ 36,- Kč)
    • hotovost přebírá od kupujícího osoba pověřená přepravcem
  • převodem na účet (+ 0,-Kč)
    • č.ú.: 2900230193/2010 - Fio banka
    • v příloze e-mailu bude zákazníkovi odeslána faktura za objednané zboží, které bude přiděleno číslo = variabilní symbol 
    • skladové zboží bude expedováno až po obdržení platby
    • neskladové zboží bude objednáno až po obdržení platby
    • skladové zboží bude rezervováno sedm dní
      • nebude-li celková částka do této doby připsána na účet prodávajícího, a nedomluví-li se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění


ZBOŽÍ ZŮSTÁVÁ AŽ DO ÚPLNÉHO ZAPLACENÍ MAJETKEM PRODÁVAJÍCÍHO.

Doprava a platba do zahraničí

  • platba možná pouze předem převodem na účet
    • přepravní společnost nevybírá dobírku v cizí měně
  • cena dopravného – individuálně
    • záleží na váze zásilky a vzdálenosti odběratele
  • doba dodání - zpravidla 3 dny od odeslaní zásilky

Rozdělení zásilky v případě nekompletnosti (na žádost)
Objednávky jsou vždy zasílány jako komplet. V případě rozdělení objednávky na žádost a zaslání některého zboží dříve, je účtováno dopravné každého balíku zvlášť.

4. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla faktury, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy dle občanského zákoníku spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na dodávku zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání

5. Nepřevzetí zásilky

Každá objednávka je závazná (§ 1732 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení veškerých vzniklých nákladů na odeslání zboží. Nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny odpovědné společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
Odeslání objednávky je podmíněno souhlasem s těmito obchodními podmínkami.
Podle platných zákonů ČR je prodávající oprávněn účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. Pokud pohledávka nebude uhrazena, budou podstoupeny další kroky, včetně soudních a exekučních. Tyto náklady jdou vždy k tíži dlužníka a můžou se vyšplhat až do desetitisíců. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.

6. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech:

  • objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • objednané zboží je dlouhodobě nedostupné
  • cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena

V případě, že kupující již zaplatil část nebo celou kupní cenu, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převodem na jeho účet v nejkratším možném termínu.

7. Reklamace

Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou, na kterou kupující uvede, co reklamuje. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem o výsledku reklamace.

Postup při výměně zboží

Ofoťte fakturu, napište své jméno, adresu, kontakt, číslo objednávky, Váš požadavek na výměnu a zašlete na e-mailovou adresu obchod@crater.cz. Tyto údaje přiložte i k balíku a zašlete je společně s reklamovaným zbožím na adresu:

Crater HK s.r.o.
Bratří Štefanů 950
Hradec Králové
500 03

Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Odstoupení od kupní smlouvy

Konečný spotřebitel (rozumí se fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání) má právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Ofoťte fakturu, napište své jméno, adresu, kontakt, číslo objednávky, číslo účtu (pro vrácení peněz), Váš požadavek a zašlete na e-mailovou adresu obchod@crater.cz. Tyto údaje přiložte i k balíku a zašlete je společně se zakoupeným zbožím na adresu Crater HK s.r.o., Bratří Štefanů 950, Hradec Králové, 500 03. Zboží, které vracíte zpět nezasílejte na dobírku. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Na vrácení peněz má prodávající 30 dní od doručení zásilky. V případě připsání na účet je to zpravidla do 14 dní.
Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží, ponížená o prokazatelně vynaložené náklady:

  • poštovné
  • balné
  • věrnostní a objemové slevy
  • převod na účet
  • ostatní náklady jako např. storno poplatky u vráceného neskladového zboží apod.

    Pozn. Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem - např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně. Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
    Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty. Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na obchod@crater.cz.
    Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Crater HK s.r.o. právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých z kupní smlouvy je kompetentní Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz.

Reklamace přepravy zboží

Adresát je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená.
V žádném případě by neměl podepisovat přepravci dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s přepravcem sepsat škodní protokol. E-mailem na adresu obchod@crater.cz či poštou prodávajícímu na adresu prodejny, zaslat kopii reklamačního zápisu vystavenou na místě přepravcem, nejlépe s fotografiemi. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Nevyzvednutí reklamovaného zboží

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, nejpozději však do 60 dnů od přijetí výrobku do reklamačního řízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 20,- Kč denně.
Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne,
kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek prodat. S výtěžkem prodeje bude naloženo dle příslušných ustanovení občanského zákoníku (poplatek za uskladnění, náklady prodeje).

8. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

9. Záruka a rozpor s kupní smlouvou

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Kupující, který objeví rozpor s kupní smlouvou je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad.

Záruka

Záruka prodávajícího za jakost zboží se nevztahuje na vady zboží způsobené:

  • v důsledku použití zboží k nevhodnému účelu
  • v důsledku nevhodné, neodborné nebo v rozporu s návodem prodávajícího provedené manipulace, skladování, údržby nebo montáže zboží
  • v důsledku nedodržení stanovených technických norem, předpisů a postupů
  • v důsledku předem prodávajícím neschválených změn, úprav a oprav
  • v důsledku změn, úprav a oprav dodaného zboží provedených jinou osobou než prodávajícím nebo jím zmocněnou osobou či firmou
  • v důsledku poškození zboží vadným skladováním po dodání a poškození zboží třetí osobou nebo neodvratitelnými událostmi

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • není-li kupující schopen prodávajícímu prokázat, že reklamované zboží bylo nakoupeno u prodávajícího
  • porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
  • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedeným v dokumentaci
  • mechanickým poškozením zboží kupujícím
  • zboží bylo poškozeno živly

V případech těmito podmínkami neupravených, se odpovědnost za vady zboží a nároky z vad zboží řídí ustanoveními obchodního zákoníku.

10. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

11. Upozornění

Provozovatel prodejny si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího upozornění změnit či upravit (obrázky, parametry, texty, ceny apod.).Obrázky jsou převzaty od výrobce a mají pouze informativní charakter, provozovatel neručí za jejich správnost. Technické specifikace se mohou změnit bez výslovného upozornění. Přes veškerou snahu zajistit co nejpřesnější a nejaktuálnější popis a technické parametry produktů nemůžeme garantovat, že uváděná data a údaje odpovídají skutečnosti. Všichni výrobci si vyhrazují právo na změny některých parametrů či vlastností bez předchozího upozornění, potřebujete-li ujištění o určitých parametrech produktu, neváhejte nás kontaktovat. Pozdější reklamace parametrů a vlastností je zbytečnou komplikací pro obě strany a nemůže být akceptována. Provozovatel prodejny si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v případě zřejmé chyby či překlepu v ceně. Zároveň provozovatel neručí za technické specifikace a popisy zboží, které mohou být přebírány od dodavatelů, výrobců a mohou obsahovat odchylky. Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.

12. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. srpna 2013.

akce
Samolepící těsnění oken a dveří.